Чрез маркетинговия одит:

  • Получавате навременна и достоверна информация за състоянието и постигането на Вашите маркетингови цели и активности по ключови показатели;
  • Разполагате с богат анализ, доказващ направените констатации;
  • Делегирате отговорности за отстраняване на несъответствията и проследяване предприетите действия в реално време;
  • Можете да въведете система за мотивация, обвързана с постигнатите резултатите и класацията служителите и обектите;
  • Повишавате ангажираността на персонала, чрез мотивационни програми;
  • Осигурявате спазване на вътрешните стандарти и политики от всеки служител;
  • Разполагате с репорти, трендове и дашборди за анализ на резултатите;
  • Повишавате клиентското преживяване и ангажираност.

Обхватът на одитите се определя съгласно вашите изисквания, като в общия случай включва:

  • Оценка и ревизия на маркетинговите стратегии и системи и оценка на степента, в която те се справят с изискванията на външната среда;
  • Ревизия на маркетинговите дейности, т.е. на отделните елементи от маркетинговия микс.
  • Анализ на бизнес мисия, корпоративни и маркетингови цели: яснота, измеримост като база за планиране и контрол; Съответствие на позицията на фирмата, на нейните възможности и възможностите на средата; реалистичност, яснота и съответствие на маркетинговите цели, на корпоративните цели и стратегии.
  • Маркетингова стратегия – състояние и съответствие на средата: яснота на формулировката и приемливост на стратегията; убедителност и мобилизираща сила; съобразност с икономическото състояние; адекватност на критериите за пазарно сегментиране;
  • Акуратност и външен вид и поведение на персонала; спазване на корпоративни стандарти и правила, общи впечатления на проверяващия, като може да обхваща и други елементи, в зависимост от Вашите нужди.